Varför välja Safely?

Att teckna en försäkring har traditionellt varit en komplicerad process, så även här har vi gjort vårt bästa för att göra det så smärtfritt som möjligt för dig som vill bli kund hos oss. Inga krångliga formulär eller långa väntetider, och definitivt inga bindningstider. Skulle du behöva hjälp finns vår kundservice alltid där för att hjälpa dig igenom processen. 

När vi grundade Safely var kundservice kärnan i vår verksamhet och är idag en del av vårt DNA. Vår dedikerade kundservice är alltid redo att hjälpa dig, och vi värdesätter transparent kommunikation och förtroende – både innan och efter att du blivit kund.

Vill du ha kundservice på ett annat språk? Vi löser det också – hos oss kan du få hjälp på fem olika språk, och du väljer själv om du vill maila, ringa, chatta eller skicka ett meddelande direkt via vår webbsida. Oavsett om du föredrar personlig service eller snabb hjälp digitalt har vi en lösning för dig. Skulle du bli uppsagd eller sjuk under en längre period är du bara ett klick bort från att anmäla att du vill ha din ersättning. 

Så varför Safely? För att vi fokuserar på enkla lösningar som hjälper dig i vardagen.

Ett tillskott i plånboken om du blir uppsagd eller sjuk